reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Trnka

Peter Trnka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V poslednom čase veľa cestujem ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Strach zo zmeny (pre čerstvých 50+ a starších ...).

Peter Trnka

Politika Strach zo zmeny (pre čerstvých 50+ a starších ...).

Už som dosť starý na to, aby som sa bál ako malé dieťa. Pamätám si, že okrem bežných strachov som obzvlášť prežíval sovietsky western Bezhlavý jazdec (1973) a mama musela večer sedieť pri mojej posteli, aby som vôbec zaspal ...

  • 13. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Z mojich ciest ...

Peter Trnka

Z mojich ciest ...

Z mojich ciest - kvalita síce nie je the best of, ale čo už. Mobilný palpost je z okraja jednej dedinky na pelhřimovsku. Strom, čo žerie tabuľu nájdete pár kilometrov pred mestečkom Chotěboř v smere od Havlíčkova Brodu. No a Nerozhodný trolejbus je z križovatky na Patrónke, smer Stromová ul.

  • 18. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu